Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 10 Jan 2025 11:58:59 +0200

Tere!

Viimsi Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2511371/00340 
aadressile Harju maakond, Viimsi vald, Randvere küla, 11250 Viimsi-Randvere 
tee L2 (Tänavavalgustus) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: tänavavalgustus

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27231617>  (menetlus nr: 
469173), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 20.01.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Viimsi Vallavalitsus) või menetleja (MARI-LIIS KIVIRAND) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister